kariéra v Chomutově
tajemník MMCH vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou
„Terénní sociální pracovník/pracovnice-vedoucí oddělení náhradní rodinné péče“
na odbor sociálních věcí, oddělení sociálně-právní ochrany dětí s místem výkonu práce statutární město Chomutov.
Termín uzavření přihlášek
14. února 2025 do 12:00
Popis pozice.
Máte rádi výzvy a dynamické pracovní prostředí a nedělá Vám problém řešit nenadále pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích? Pak Vám představíme stručný souhrn činností terénního sociálního pracovníka/pracovnice-vedoucí oddělení náhradní rodinné péče.
V pozici vedoucího oddělení náhradní rodinné péče vede a motivuje tým, plánuje a organizuje práci, řeší problémy, zajišťuje plynulý chod oddělení, poskytuje zaměstnancům oddělení odborné konzultace a koordinuje vedení složitých případů aj., vypracovává metodické postupy pro výkon SPOD pro zaměstnance oddělení, průběžně kontroluje jejich činnost, (kontrola spisové dokumentace, pracovní postupy v řešení případů aj.).
V pozici sociálního pracovníka oddělení náhradní rodinné péče plní úkoly plynoucí ze zákona č. 359/1999 Sb.,
o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů a předpisů souvisejících s agendou náhradní rodinné péče, poskytuje odborné poradenství žadatelům o náhradní rodinnou péči, v rámci agendy náhradní rodinné péče se podílí na vedení evidence a spisové dokumentaci dětí, a to v rozsahu a obsahu stanoveném zákonem o SPOD a souvisejícími předpisy zajišťuje potřebnou dokumentaci ke zprostředkování náhradní rodinné péče vykonává funkci hmotně právního opatrovníka nezletilého dítěte, účastní se řízení o osvojení vedených soudem, účastní se řízení o osvojení vedených soudem a vyjadřuje své stanovisko o vydání souhlasu s mezinárodním osvojením, spolupracuje s doprovázejícími organizacemi, terénními sociálními pracovníky oddělení, s pracovníky ostatních odborů, neziskovými organizacemi, lékaři a dalšími odborníky a subjekty.
Na co se můžete těšit:
- na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50%),
- máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
- příspěvek na soukromé životní pojištění nebo penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech,
- příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
- možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
- pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce.
Předpokládaný nástup:
- dohodou po ukončení výběrového řízení
Co od vás očekáváme:
- zkušenosti s řízením zaměstnanců,
- organizační, řídící a komunikační schopnosti,
- samostatnost v rozhodování, zodpovědnost,
- vysoké pracovní nasazení, časovou flexibilitu,
- dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení,
- schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost,
- aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet),
- řidičský průkaz skupiny B.
Co nabízíme:
- rozmanitou pracovní pozici,
- povinnost rozšířit si vzdělání o zvláštní odbornou způsobilost při sociálně-právní ochraně dětí (dle zákona č. 196/2024 Sb., o úřednících ÚSC je nutnost složit zkoušku do 18 měsíců od nástupu),
- příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání v oboru,
- pracovní poměr na dobu neurčitou s šestiměsíční zkušební dobou.
Platové zařazení
- platové ohodnocení v 11. platové třídě podle nařízení vlády č. 466/2024 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 26.680 Kč – 38.570 Kč dle uznatelné praxe,
- osobní příplatek ve výši až 100% nejvyššího stupně dané třídy (až 38.570 Kč), po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu,
- příplatek za vedení, odpovídající pozici s vysokou mírou zodpovědnosti, ve výši až 30% nejvyššího stupně dané třídy (až 11.571 Kč).
Lhůta pro podání písemné přihlášky:
- 14.2.2025
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 196/2024 Sb.:
- úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
- ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy,
- splnění dalších předpokladů dle zákona č. 451/1991 Sb. (ustanovení § 1 až 3 se nevztahuje na občany narozené po 1. prosinci 1971, po těchto občanech se nevyžaduje osvědčení ani čestné prohlášení podle § 4 tohoto zákona).
Další požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách:
- vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo, speciální pedagogiku nebo
- státní závěrečná zkouška z předmětu sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, sociální patologie, právo, speciální pedagogika nebo
- vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost.
Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození, státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- telefonní a e-mailový kontakt,
- datum a podpis uchazeče.
Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
- kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost,
- kopie negativního lustračního osvědčení podle zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační osvědčení je možno při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením, že uchazeč o lustrační osvědčení požádal a doloží jej ihned po jeho obdržení) – nevztahuje se na uchazeče narozené po 1.12.1971,
- čestné prohlášení dle § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů – nevztahuje se na uchazeče narozené po 1.12.1971.
Kam pak s přihláškou?
- Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Výběrové řízení – OSV vedoucí oddělení náhradní rodinné péče“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 14.2.2025 do 12:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
- přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte „Výběrové řízení – OSV vedoucí oddělení náhradní rodinné péče“ nejpozději do 14.2.2025 do 12:00.
Doplňující informace:
K pohovoru budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu.
Pro více informací navštivte naše kariérní stránky: https://kariera.chomutov.cz/