kariéra v Chomutově

Projektový manažer/ka

tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení 2 pracovních míst na dobu neurčitou

„Projektový manažer/ka“

na odbor rozvoje a investic s místem výkonu práce statutární město Chomutov.

Termín uzavření přihlášek
15. ledna 2026 do 14:00

Popis pozice.

Máte rádi výzvy a dynamické pracovní prostředí a nedělá Vám problém řešit nenadálé pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích, tak Vám představíme stručný souhrn činností investičního referenta.

  • Příprava dotačních projektů – od projektových záměrů po žádosti o dotace a podklady pro jednání orgánů města.
  • Realizace projektů – zajištění smluvních vztahů a koordinace průběhu akcí ve spolupráci s týmem i samostatně.
  • Finanční řízení projektů – příprava podkladů pro rozpočet, spolupráce s finančním manažerem, zajištění účetní dokumentace.
  • Koordinace partnerů a meziodborové spolupráce – zajištění hladké komunikace napříč magistrátem i externími subjekty.
  • Zadávání veřejných zakázek – organizace řízení zakázek malého rozsahu a spolupráce s úsekem veřejných zakázek podle zákona.
  • Příprava koncepčních materiálů a studií – práce na komplexních projektových záměrech a rozvojových dokumentech města, jako je například strategie rozvoje města aj.

    Na co se můžete těšit

    • na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50%),
    • máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
    • příspěvek na soukromé životní pojištění nebo penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech,
    • příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
    • možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
    • pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce. 

    Předpokládaný nástup:

    • dle dohody

    Co nabízíme:

    • rozmanitou pracovní pozici,
    • průběžné každoroční profesní vzdělávání v oboru,
    • pracovní poměr je na dobu neurčitou s čtyřměsíční zkušební dobou,
    • příležitost podílet se na rozvoji města,
    • možnost profesního růstu,
    • stabilní pracovní prostředí.

    Platové zařazení

    • platové ohodnocení v 10. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, které činí 24.790 Kč – 35 770 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu

     

    Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

    • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
    • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
    • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.

    Další požadavky:

    • vyšší odborné vzdělání či vysokoškolské vzdělání,
    • zkušenost s řízením dotačních projektů výhodou.

    Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

    Písemná přihláška musí obsahovat:

    • jméno, příjmení a titul uchazeče,
    • datum a místo narození, státní příslušnost,
    • místo trvalého pobytu,
    • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
    • telefonní a e-mailový kontakt,
    • datum a podpis uchazeče.

    Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:

    • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
    • kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti
    • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
    • kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost.

    Kam pak s přihláškou?

    • Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Výběrové řízení – ORI-Projektový manažer/ka“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 15.1.2026 do 14:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
    • přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte „Výběrové řízení – ORI-Projektový manažer/ka“ nejpozději do 15.1.2026 do 14:00.

    Doplňující informace:

    K pohovoru budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
    Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů.
    Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu.

    Statutární město Chomutov.

    Kontakt na pracovníka pro personální politiku:

    Petra Raszyk

    tel: 474 637 225

    p.raszyk@chomutov.cz