kariéra v Chomutově

Investiční referent/referentka

tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení 2 pracovních míst na dobu neurčitou
„Investiční referent/tka“
na odbor rozvoje a investic
s místem výkonu práce statutární město Chomutov.

Termín uzavření přihlášek
14. dubna 2025 do 12:00

Popis pozice.

Máte rádi výzvy a dynamické pracovní prostředí a nedělá Vám problém řešit nenadálé pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích? Rádi Vám tak představíme stručný souhrn činností investičního referenta.

Na odbor rozvoje a investic hledáme samostatného zaměstnance/zaměstnankyni k naplňování systému stavebního managementu, tedy zejména přípravu investičních akcí včetně zpracování investičních záměrů a projektové přípravy. Zajištění zpracování přípravných a realizačních rozpočtů včetně zajištění přípravných, průzkumových a projektových prací. Zajištění realizace investičních akcí včetně koordinace veškerých souvisejících smluvních vztahů k investiční akci od průzkumných, projektových, konzultačních prací po výběr hlavního dodavatele, odborných dozorů dle charakteru investice. Zajištění úplnosti investiční dokumentace před a v průběhu realizace investiční akce včetně zajišťování podkladů pro změny v průběhu realizace a jejich projednání dle interních pravidel. Průběžná kontrola čerpání rozpočtu svěřených akcí.
Zajištění podkladů a koordinace kolaudačního řízení včetně zajištění převodu investice do majetkové správy.

 

Předpokládaný nástup:

  • dle dohody

Co od Vás očekáváme:

  • výborný písemný a ústní projev, ochotu učit se novým věcem,
  • výborné komunikační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, aktivita, pečlivost, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči zátěži a stresu,
  • ochota dalšího vzdělávání,
  • schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost,
  • flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
  • aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet),

Výhodou bude:

  • orientace v oblasti veřejné správy,
  • znalost práce s technickou dokumentací, stavebními výkresy,
  • zkušenost s geografickým informačním systémem (GIS),
  • řidičský průkaz skupiny B.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
  • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.

Další požadavky:

  • střední vzdělání stavebního či technického směru (požadavek na vzdělání lze nahradit min. 3 mi lety prokazatelné stavební praxe)
  • orientace v projektové dokumentaci se schopností čtení výkresů a mapových podkladů
  • orientace ve stavebních rozpočtech
  • orientace v legislativě související s výstavbou
  • pokročilá IT gramotnost – schopnost a ochota pracovat se SW nástroji pro řízení a zprávu zakázek, stavebních prací aj.
  • organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost, kladný vztah k administrativě
  • řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
  • znalost legislativy v oblasti veřejných zakázek a investic výhodou
  • praxe v oboru stavebnictví, projektového řízení nebo veřejné správy výhodou

Na co se můžete těšit

  • na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50 %),
  • máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný
    den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
  • příspěvek na penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech (v našem
    kolektivu utíkají velmi rychle),
  • příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
  • možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
  • pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce.

Co nabízíme

  • rozmanitou pracovní pozici,
  • průběžné každoroční profesní vzdělávání v oboru,
  • příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání v oboru,
  • pracovní poměr je na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.

Platové zařazení

  • platové ohodnocení v 10. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 24.790 Kč – 35.770 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu.

Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
• jméno, příjmení a titul uchazeče,
• datum a místo narození, státní příslušnost,
• místo trvalého pobytu,
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
• telefonní a e-mailový kontakt,
• datum a podpis uchazeče.

Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:
• životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
• ověřená kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
• ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
• případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost,
• ověřená kopie osvědčení zvláštní odborné způsobilosti při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění (v případě, že tuto zkoušku máte absolvovanou).

Kam pak s přihláškou?
Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Neotvírat – výběrové řízení – ORI – Investiční referent/referentka“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 14. dubna 2024 do 12,00 hod. na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.

Statutární město Chomutov.

Kontakt na pracovníka pro personální politiku:

Petra Raszyk

tel: 474 637 225

p.raszyk@chomutov.cz