kariéra v Chomutově

Investiční referent/referentka

tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení 2 pracovních míst na dobu neurčitou

„Investiční referent/tka“

na odbor rozvoje a investic s místem výkonu práce statutární město Chomutov.

Termín uzavření přihlášek
10. listopadu 2025 do 16:00

Popis pozice.

Máte rádi výzvy a dynamické pracovní prostředí a nedělá Vám problém řešit nenadálé pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích, tak Vám představíme stručný souhrn činností investičního referenta.

  • Příprava investičních akcí – tvorba investičních záměrů, projektová příprava a zajištění všech podkladů pro projednání v orgánech města.
  • Realizace projektů – koordinace smluvních vztahů od průzkumů a projektových prací až po výběr dodavatelů a odborné dozory.
  • Finanční a procesní kontrola – zajištění úplnosti dokumentace, podklady pro změny během realizace, kontrola čerpání rozpočtu svěřených akcí.
  • Kolaudace a převody majetku – příprava podkladů a koordinace procesu předání investic do správy města.
  • Veřejné zakázky – organizace řízení malého rozsahu a spolupráce s oddělením veřejných zakázek dle zákona.
  • Spolupráce napříč odbory i s externími partnery – komunikace s projektanty, dodavateli, úřady i městskými organizacemi.

Na co se můžete těšit

  • na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50%),
  • máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
  • příspěvek na soukromé životní pojištění nebo penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech,
  • příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
  • možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
  • pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce.

Předpokládaný nástup:

  • dle dohody

Co nabízíme:

  • rozmanitou pracovní pozici,
  • průběžné každoroční profesní vzdělávání v oboru,
  • pracovní poměr je na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou,
  • Příležitost podílet se na rozvoji města,
  • Možnost profesního růstu,
  • Stabilní pracovní prostředí.

Platové zařazení

  • platové ohodnocení v 9. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, které činí 23.110 Kč – 33.220 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu.

 

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
  • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.

Další požadavky:

  • střední vzdělání stavebního či technického směru, vyšší odborné či vysokoškolské vzdělání
  • orientace v projektové dokumentaci se schopností čtení výkresů a mapových podkladů
  • orientace ve stavebních rozpočtech
  • orientace v legislativě související s výstavbou
  • pokročilá IT gramotnost – schopnost a ochota pracovat se SW nástroji pro řízení a zprávu zakázek, stavebních prací aj.
  • organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost, kladný vztah k administrativě
  • řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
  • znalost legislativy v oblasti veřejných zakázek a investic výhodou
  • praxe v oboru stavebnictví, projektového řízení nebo veřejné správy výhodou
  • zkušenost s přípravou a administrací žádostí o dotaci výhodou.

Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

Písemná přihláška musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození, státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • telefonní a e-mailový kontakt,
  • datum a podpis uchazeče.

Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
  • kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost.

Kam pak s přihláškou?

  • Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Výběrové řízení – ORI-Investiční referent/referentka“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 10.11.2025 do 16:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
  • přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte „Výběrové řízení – ORI-Investiční referent/referentka“ nejpozději do 10.11.2025 do 16:00.

Doplňující informace:

K pohovoru budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu.

Statutární město Chomutov.

Kontakt na pracovníka pro personální politiku:

Petra Raszyk

tel: 474 637 225

p.raszyk@chomutov.cz