kariéra v Chomutově

Investiční referent/referentka-stavební technik/technička

tajemník MMCH  vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 196/2024 Sb. výběrové řízení na obsazení 2 pracovních míst na dobu neurčitou

Investiční referent/referentka-stavební technik/techničkana odbor rozvoje a investic

s místem výkonu práce statutární město Chomutov.

 

Termín uzavření přihlášek
10. července 2025 do 14:00

Popis pozice.

Máte rádi výzvy a dynamické pracovní prostředí a nedělá Vám problém řešit nenadálé pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích, tak Vám představíme stručný souhrn činností investičního referenta.

Na odbor rozvoje a investic hledáme samostatného zaměstnance/zaměstnankyni k naplňování systému stavebního managementu, tedy zejména přípravu investičních akcí včetně zpracování investičních záměrů a projektové přípravy. Zajištění zpracování přípravných a realizačních rozpočtů včetně zajištění přípravných, průzkumových a projektových prací. Zajištění realizace investičních akcí včetně koordinace veškerých souvisejících smluvních vztahů k investiční akci od průzkumných, projektových, konzultačních prací po výběr hlavního dodavatele, odborných dozorů dle charakteru investice. Zajištění úplnosti investiční dokumentace před a v průběhu realizace investiční akce včetně zajišťování podkladů pro změny v průběhu realizace a jejich projednání dle interních pravidel. Průběžná kontrola čerpání rozpočtu svěřených akcí.

Zajištění podkladů a koordinace kolaudačního řízení včetně zajištění převodu investice do majetkové správy.

 

Předpokládaný nástup:

  • dle dohody

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 196/2024 Sb.:

    • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
    • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
    • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.

    Další požadavky:

    • střední vzdělání stavebního či technického směru (požadavek na vzdělání lze nahradit min. 3 mi lety prokazatelné stavební praxe),
    • orientace v projektové dokumentaci se schopností čtení výkresů a mapových podkladů,
    • orientace ve stavebních rozpočtech,
    • orientace v legislativě související s výstavbou,
    • pokročilá IT gramotnost – schopnost a ochota pracovat se SW nástroji pro řízení a zprávu zakázek, stavebních prací aj.,
    • organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost, kladný vztah k administrativě,
    • řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič,
    • znalost legislativy v oblasti veřejných zakázek a investic výhodou,
    • praxe v oboru stavebnictví, projektového řízení nebo veřejné správy výhodou,
    • zkušenost s přípravou a administrací žádostí o dotaci výhodou.

    Na co se můžete těšit?

    • na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50%),
    • máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
    • příspěvek na soukromé životní pojištění nebo penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech,
    • příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
    • možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
    • pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce.

    Co nabízíme

    • rozmanitou pracovní pozici,
    • průběžné každoroční profesní vzdělávání v oboru,
    • pracovní poměr je na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou,
    • Příležitost podílet se na rozvoji města,
    • možnost profesního růstu.

    Platové zařazení

    • platové ohodnocení v 10. platové třídě podle nařízení vlády č. 466/2024 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů, které činí 24.790 Kč – 35.770 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu.

    Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

    Písemná přihláška musí obsahovat:

    • jméno, příjmení a titul uchazeče,
    • datum a místo narození, státní příslušnost,
    • místo trvalého pobytu,
    • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
    • telefonní a e-mailový kontakt,
    • datum a podpis uchazeče.

    Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:

    • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
    • kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti
    • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
    • kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost.

      Kam pak s přihláškou?

      • Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Výběrové řízení – ORI-Investiční referent/referentka“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 10.7.2025 do 14:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
      • přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte „Výběrové řízení – ORI-Investiční referent/referentka“ nejpozději do 10.7.2025 do 14:00.

      Doplňující informace:

      • K pohovoru budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
      • Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů.
      • Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu.

      Statutární město Chomutov.

      Kontakt na pracovníka pro personální politiku:

      Petra Raszyk

      tel: 474 637 225

      p.raszyk@chomutov.cz