kariéra v Chomutově
tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 196/2024 Sb. výběrové řízení na obsazení 2 pracovních míst na dobu neurčitou
„Investiční referent/referentka-stavební technik/technička“ na odbor rozvoje a investic
s místem výkonu práce statutární město Chomutov.

Termín uzavření přihlášek
10. července 2025 do 14:00
Popis pozice.
Máte rádi výzvy a dynamické pracovní prostředí a nedělá Vám problém řešit nenadálé pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích, tak Vám představíme stručný souhrn činností investičního referenta.
Na odbor rozvoje a investic hledáme samostatného zaměstnance/zaměstnankyni k naplňování systému stavebního managementu, tedy zejména přípravu investičních akcí včetně zpracování investičních záměrů a projektové přípravy. Zajištění zpracování přípravných a realizačních rozpočtů včetně zajištění přípravných, průzkumových a projektových prací. Zajištění realizace investičních akcí včetně koordinace veškerých souvisejících smluvních vztahů k investiční akci od průzkumných, projektových, konzultačních prací po výběr hlavního dodavatele, odborných dozorů dle charakteru investice. Zajištění úplnosti investiční dokumentace před a v průběhu realizace investiční akce včetně zajišťování podkladů pro změny v průběhu realizace a jejich projednání dle interních pravidel. Průběžná kontrola čerpání rozpočtu svěřených akcí.
Zajištění podkladů a koordinace kolaudačního řízení včetně zajištění převodu investice do majetkové správy.
Předpokládaný nástup:
- dle dohody
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 196/2024 Sb.:
- úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
- ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.
Další požadavky:
- střední vzdělání stavebního či technického směru (požadavek na vzdělání lze nahradit min. 3 mi lety prokazatelné stavební praxe),
- orientace v projektové dokumentaci se schopností čtení výkresů a mapových podkladů,
- orientace ve stavebních rozpočtech,
- orientace v legislativě související s výstavbou,
- pokročilá IT gramotnost – schopnost a ochota pracovat se SW nástroji pro řízení a zprávu zakázek, stavebních prací aj.,
- organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost, kladný vztah k administrativě,
- řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič,
- znalost legislativy v oblasti veřejných zakázek a investic výhodou,
- praxe v oboru stavebnictví, projektového řízení nebo veřejné správy výhodou,
- zkušenost s přípravou a administrací žádostí o dotaci výhodou.
Na co se můžete těšit?
- na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50%),
- máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
- příspěvek na soukromé životní pojištění nebo penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech,
- příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
- možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
- pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce.
Co nabízíme
- rozmanitou pracovní pozici,
- průběžné každoroční profesní vzdělávání v oboru,
- pracovní poměr je na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou,
- Příležitost podílet se na rozvoji města,
- možnost profesního růstu.
Platové zařazení
- platové ohodnocení v 10. platové třídě podle nařízení vlády č. 466/2024 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů, které činí 24.790 Kč – 35.770 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu.
Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození, státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- telefonní a e-mailový kontakt,
- datum a podpis uchazeče.
Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
- kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost.
Kam pak s přihláškou?
- Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Výběrové řízení – ORI-Investiční referent/referentka“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 10.7.2025 do 14:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
- přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte „Výběrové řízení – ORI-Investiční referent/referentka“ nejpozději do 10.7.2025 do 14:00.
Doplňující informace:
- K pohovoru budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
- Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů.
- Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu.