kariéra v Chomutově

Koordinátor pro bydlení/poradce pro bydlení

tajemník MMCH  vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou

„Koordinátor podpory bydlení – sociální pracovník dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách“

 „Poradce pro bydlení, referent sociálních věcí“

na odbor sociálních věcí, kontaktní místo pro bydlení s místem výkonu práce statutární město Chomutov.

Termín uzavření přihlášek
10. listopadu 2025 do 16:00

Popis pozice.

Máte rádi výzvy a dynamické pracovní prostředí a nedělá Vám problém řešit nenadále pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích?  Pak Vám představíme stručný souhrn činností Koordinátor podpory bydlení/Poradce pro bydlení.

Koordinátor podpory bydlení

  • vyhodnocuje bytovou situaci občana a navrhuje další postup
  • doporučuje podání žádosti o zápis údaje o potřebě podpůrného opatření do evidence včetně pomoci s vypracováním žádosti.

Poradce pro bydlení

    • poskytování poradenství v oblasti pomoci při vyhledání, dosažení a udržení vyhovujícího bydlení, které zahrnuje:
      • provádí zápisy do evidence bytů včetně posouzení, zda je byt způsobilý podle zákona,
      • vydává rozhodnutí o zapsání či nezapsaní bytu do evidence,
      • realizuje místní šetření k zjištění skutečností k bytu, který má být zapsán do evidence.

Na co se můžete těšit:

      • na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50%),
      • máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
      • příspěvek na soukromé životní pojištění nebo penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech,
      • příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
      • možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
      • pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce.

Předpokládaný nástup:

    • dle dohody

Co od vás očekáváme:

  • dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení,
  • schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost,
  • flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
  • aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet),
  • řidičský průkaz skupiny B.

    Co nabízíme:

    • rozmanitou pracovní pozici,
    • příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání v oboru,
    • pracovní poměr na dobu neurčitou s čtyřměsíční zkušební dobou.

    Platové zařazení

    • platové ohodnocení v 11. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů 680 Kč – 38.570 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu.

    Lhůta pro podání písemné přihlášky:

    • 10.11.2025

    Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

    • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
    • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
    • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.

    Další požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách:

    • vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo, speciální pedagogiku nebo
    • státní závěrečná zkouška z předmětu sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, sociální patologie, právo, speciální pedagogika nebo
    • vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost.

      Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

      Písemná přihláška musí obsahovat:

      • jméno, příjmení a titul uchazeče,
      • datum a místo narození, státní příslušnost,
      • místo trvalého pobytu,
      • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
      • telefonní a e-mailový kontakt,
      • datum a podpis uchazeče.

      Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:

      • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
      • kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti
      • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
      • kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost.

      Kam pak s přihláškou?

      • Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Výběrové řízení – OSV, Koordinátor/Poradce“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 10.11.2025 do 16:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
      • přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte „Výběrové řízení – OSV, Koordinátor/Poradce“ nejpozději do 10.11.2025 do 16:00.

      Doplňující informace:

      K pohovoru budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
      Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů.
      Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu.

      Statutární město Chomutov.

      Kontakt na pracovníka pro personální politiku:

      Petra Raszyk

      tel: 474 637 225

      p.raszyk@chomutov.cz