kariéra v Chomutově

Poradce pro bydlení, referent sociálních věcí

tajemník MMCH  vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou

„Poradce pro bydlení, referent sociálních věcí“

na odbor sociálních věcí, kontaktní místo pro bydlení s místem výkonu práce statutární město Chomutov.

Termín uzavření přihlášek
10. listopadu 2025 do 16:00

Popis pozice.

Máte rádi výzvy a dynamické pracovní prostředí a nedělá Vám problém řešit nenadále pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích?  Pak Vám představíme stručný souhrn činností Poradce pro bydlení.

  • poskytování poradenství v oblasti pomoci při vyhledání, dosažení
    a udržení vyhovujícího bydlení, které zahrnuje:
    • pomoc s orientací na trhu s bydlením nebo přímo pomoc s vyhledáním vyhovujícího bydlení na internetových stránkách realitních zprostředkovatelů,
    • s oslovením potenciálního pronajímatele bytu.
  • provádí zápisy do evidence bytů včetně posouzení, zda je byt způsobilý podle zákona,
  • vydává rozhodnutí o zapsání či nezapsaní bytu do evidence,
  • provádí změny údajů v evidenci u zapsaných bytů,
  • realizuje místní šetření k zjištění skutečností k bytu, který má být zapsán do evidence –
  • kontrolu způsobilosti bytu na místě, pořizuje fotografie, které jsou součásti evidence,
  • udržuje evidenci bytů aktivní (tj. aktualizuje počet bytů v evidenci),
  • doporučuje podání žádosti o zápis údaje o potřebě podpůrného opatření do evidence, včetně pomoci s vypracováním žádosti.
  • vybrané další činnosti v rámci náplně práce:
    • přijímá žádosti o potřebě podpůrných opatření,
    • provádí šetření bytové nouze

Na co se můžete těšit:

  • na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50%),
  • máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
  • příspěvek na soukromé životní pojištění nebo penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech,
  • příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
  • možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
  • pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce.

Předpokládaný nástup:

  • dle dohody

Co od vás očekáváme:

  • dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení,
  • schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost,
  • flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
  • aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet),
  • řidičský průkaz skupiny B.

    Co nabízíme:

    • rozmanitou pracovní pozici,
    • příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání v oboru,
    • pracovní poměr na dobu neurčitou s čtyřměsíční zkušební dobou.

    Platové zařazení

    • platové ohodnocení v 10. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů 24.790 Kč – 35.770 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu.

    Lhůta pro podání písemné přihlášky:

    • 10.11.2025

    Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

    • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
    • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
    • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.

    Další požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách:

    • středoškolské vzdělání, zakončeno maturitní zkouškou,
    • Akreditovaný kvalifikační kurz Pracovník v sociálních službách,
    • Praxe v oblasti sociálního bydlení minimálně 3 roky.

      Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

      Písemná přihláška musí obsahovat:

      • jméno, příjmení a titul uchazeče,
      • datum a místo narození, státní příslušnost,
      • místo trvalého pobytu,
      • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
      • telefonní a e-mailový kontakt.

      Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:

      • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
      • kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti
      • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
      • kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost.

      Kam pak s přihláškou?

      • Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Výběrové řízení – OSV, Poradce pro bydlení“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 10.11.2025 do 16:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
      • přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte „Výběrové řízení – OSV, Poradce pro bydlení“ nejpozději do 10.11.2025 do 16:00.

      Doplňující informace:

      K pohovoru budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
      Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů.
      Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu.

      Statutární město Chomutov.

      Kontakt na pracovníka pro personální politiku:

      Petra Raszyk

      tel: 474 637 225

      p.raszyk@chomutov.cz