kariéra v Chomutově

Referent/tka úřadu územního plánování a rozvoje

tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou

„Referent/tka úřadu územního plánování a rozvoje“

na odbor rozvoje a investic, oddělení územního plánování s místem výkonu práce statutární město Chomutov.

Termín uzavření přihlášek
10. listopadu 2025 do 16:00

Popis pozice.

Máte rádi výzvy a dynamické pracovní prostředí a nedělá Vám problém řešit nenadále pracovní situace?  Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích, tak Vám představíme stručný souhrn činností referenta/tky úřadu územního plánování a rozvoje:

  • Posuzování záměrů a staveb v rámci stavebních řízení z pohledu územního plánu.
  • Spolupráce s odborem majetku při převodech a prodejích nemovitostí.
  • Komunikace s investory na území města a příprava plánovacích smluv za účelem hájení veřejného zájmu.
  • Propagace rozvoje města v souladu s územním plánem – účast na pořizování a projednávání územních studií s veřejností.
  • Spolupráce na organizaci architektonických soutěží a podpora kvalitního vystavěného prostředí.
  • Úzká spolupráce s kolegy z odboru, dalšími útvary magistrátu, městskými organizacemi, státní správou, urbanisty a městským architektem.

Na co se můžete těšit

  • na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50%),
  • máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
  • příspěvek na soukromé životní pojištění nebo penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech,
  • příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
  • možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
  • pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce.

    Co od vás očekáváme:

    • povinnost rozšířit si vzdělání o zvláštní odbornou způsobilost v územním plánování (nutno dle zákona složit zkoušku do 18 měsíců od nástupu),
    • flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
    • dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení,
    • schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost,
    • aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet),
    • řidičský průkaz skupiny B. 

    Co nabízíme:

    • rozmanitou pracovní pozici,
    • průběžné každoroční profesní vzdělávání v oboru,
    • příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání,
    • pracovní poměr je na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.

    Platové zařazení

    • platové ohodnocení v 10. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, které činí 24.790 Kč – 35.770 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu.

     

    Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

    • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
    • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
    • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.

    Další požadavky:

    • autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru, nebo autorizační inženýr pro obor městské inženýrství,
    • vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě,
    • vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví nebo geografie a nejméně 24 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě
    • povinnost splnění praxe včetně případné výjimky ze vzdělání: úředník nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat územně plánovací činnost, pokud je zajištěno, že bude do doby splnění uvedených požadavků vykonávat tuto činnost pod odborným vedením úředníka splňujícího kvalifikační požadavky pro výkon územně plánovací činnosti, nejvýše však po dobu 3 let.

    Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

    Písemná přihláška musí obsahovat:

    • jméno, příjmení a titul uchazeče,
    • datum a místo narození, státní příslušnost,
    • místo trvalého pobytu,
    • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
    • telefonní a e-mailový kontakt,
    • datum a podpis uchazeče.

    Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:

    • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
    • ověřená kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
    • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
    • případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost.

    Kam pak s přihláškou?

    • Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Výběrové řízení – ORI-Územní plánování“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 10.11.2025 do 16:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
    • přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte „Výběrové řízení – ORI-Územní plánování“ nejpozději do 10.11.2025 do 16:00.

     

    Statutární město Chomutov.

    Kontakt na pracovníka pro personální politiku:

    Petra Raszyk

    tel: 474 637 225

    p.raszyk@chomutov.cz