kariéra v Chomutově

Řešení obecných přestupků

tajemník MMCH  vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou

Řešení obecných přestupků

na odbor dopravních a správních činností, oddělení přestupkových agend s místem výkonu práce statutární město Chomutov.

 

Termín uzavření přihlášek
29. září 2025 do 16:00

Popis pozice.

Máte rádi dynamické pracovní prostředí, posouvat věci vpřed a řešení nových nebo nečekaných pracovních situací je pro Vás výzva? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích, tak Vám představíme stručný souhrn činností zaměstnance/zaměstnankyně na pracovní pozici řešení obecných přestupků.

Na oddělení přestupkových agend hledáme samostatného zaměstnance/zaměstnankyni k zajištění agendy obecných přestupků, projednávající přestupky proti veřejnému pořádku, majetku a občanskému soužití a ostatní přestupky podle souvisejících a navazujících platných právních předpisů České republiky. Na základě uzavřených veřejnoprávních smluv, projednává přestupky i pro okolní obce. Oddělení při řešení přestupků spolupracuje s Policií ČR, Městskou policií Chomutov a dalšími orgány státní správy, samosprávy a orgány činnými v trestním řízení. Rozhoduje ve správním řízení a vykonává administrativní činnosti s agendou přestupků související. Interně připravuje a předává podklady pro odbory nebo oddělení se kterými kooperuje a poskytuje vzájemnou součinnost při výkonu pracovních činností.

Předpokládaný nástup:

  • od 01. 11. 2025 nebo dle dohody

Další požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání

Co od Vás očekáváme:

  • rozšířit si vzdělání o zvláštní odbornou způsobilost pro správní činnosti k provádění úkonů v řízení o přestupcích, projednávání přestupků a rozhodování o nich, zkouškou ze zákona č.250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich
  • výborný písemný a ústní projev, ochotu učit se novým věcem,
  • dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení,
  • schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost,
  • flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
  • aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet),
  • řidičský průkaz skupiny B.

Na co se můžete těšit?

  • na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50%),
  • máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
  • příspěvek na soukromé životní pojištění nebo penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech,
  • příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
  • možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
  • pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce.

Co nabízíme

  • rozmanitou pracovní pozici,
  • průběžné každoroční profesní vzdělávání v oboru,
  • příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání,
  • pracovní poměr je na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.

Platové zařazení

  • platové ohodnocení v 10. platové třídě podle nařízení vlády č. 466/2024 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 24.790 Kč – 35.770 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
  • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.

    Výhodou bude:

    • praxe ve veřejné správě,
    • aktivní činnost v E-spisové službě,
    • znalost a práce v agendových programech / systémech.

    Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

    Písemná přihláška musí obsahovat:

    • jméno, příjmení a titul uchazeče,
    • datum a místo narození, státní příslušnost,
    • místo trvalého pobytu,
    • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
    • telefonní a e-mailový kontakt,
    • datum a podpis uchazeče.

    Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:

    • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
    • kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti
    • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
    • kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost.

    Kam pak s přihláškou?

    • Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Výběrové řízení – ODaSČ- Řešení obecných přestupků“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 29.9.2025 do 16:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
    • přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte „Výběrové řízení – ODaSČ – Řešení obecných přestupků“ nejpozději do 29.9.2025 do 16:00.

    Doplňující informace:

    • K pohovoru budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
    • Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů.
    • Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu.

    Statutární město Chomutov.

    Kontakt na pracovníka pro personální politiku:

    Petra Raszyk

    tel: 474 637 225

    p.raszyk@chomutov.cz