kariéra v Chomutově

Vedoucí/vedoucího oddělení správních činností

tajemník MMCH vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou

„Vedoucí/vedoucího oddělení správních činností“

na odbor dopravních a správních činností
s místem výkonu práce statutární město Chomutov.

 

Termín uzavření přihlášek
17. ledna 2025 do 12:00

Popis pozice.

Máte rádi výzvy a dynamické pracovní prostředí a nedělá Vám problém řešit nenadále pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích? Pak Vám představíme stručný souhrn činností úředníka státní správy a samosprávy:

Komplexně zajišťuje výkon státní správy agendy správních činností v obci s rozšířenou působností, a to v určeném rozsahu a požadované kvalitě ve věcech týkajících se občanských průkazů, cestovních dokladů, evidence obyvatel a matričního úřadu. Je kompetentní stanovit a ukládat podřízeným zaměstnancům pracovní úkoly, organizovat, řídit a kontrolovat plnění pracovních činností a dávat jim k tomu účelu závazné pokyny vyplývající z pracovní náplně oddělení a odboru. Dále organizačně a technicky zajišťuje a samostatně vykonává činnosti, týkající se všech typů voleb a referenda a s tím souvisejících a navazujících správních úkonů. Interně připravuje a předává podklady k plnění pracovních úkolů v rámci oddělení nebo mezi odbory se kterými kooperuje a poskytuje vzájemnou součinnost k dosažení stanovených cílů.

Předpokládaný nástup:

  • dle dohody

Další požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu.

Co od Vás očekáváme

  • zkušenosti s řízením zaměstnanců,
  • organizační, řídící a komunikační schopnosti,
  • samostatnost v rozhodování, zodpovědnost,
  • vysoké pracovní nasazení, časovou flexibilitu,
  • dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení,
  • schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost,
  • aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet),
  • řidičský průkaz skupiny B.

Na co se můžete těšit

  • na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50 %),
  • máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
  • příspěvek na soukromé životní pojištění nebo penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech,
  • příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
  • možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
  • pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce.

Co nabízíme

  • rozmanitou pracovní pozici,
  • povinnost rozšířit si vzdělání o zvláštní odbornou způsobilost při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů nebo při správě matrik a státního občanství (nutno dle zákona složit zkoušku do 18 měsíců od nástupu),
  • příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání v oboru,
  • pracovní poměr na dobu neurčitou s šestiměsíční zkušební dobou.

Platové zařazení

  • platové ohodnocení ve 11. platové třídě podle nařízení vlády č. 466/2024 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 26.680 Kč – 38.570 Kč dle uznatelné praxe,
  • osobní příplatek ve výši až 100% nejvyššího stupně dané třídy (až 38.570 Kč), po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu,
  • příplatek za vedení, odpovídající pozici s vysokou mírou zodpovědnosti, ve výši až 30% nejvyššího stupně dané třídy (až 11.571 Kč).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 196/2024 Sb.:

  • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
  • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy,
  • splnění dalších předpokladů dle zákona č. 451/1991 Sb. (ustanovení § 1 až 3 se nevztahuje na občany narozené po 1. prosinci 1971, po těchto občanech se nevyžaduje osvědčení ani čestné prohlášení podle § 4 tohoto zákona).

Další požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu

Výhodou bude:

  • praxe ve veřejné správě,
  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů nebo při správě matrik a státního občanství,
  • znalost zákona č. 130/2000 Sb. o volbách do zastupitelstev krajů a o změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů,
  • zaměření oboru vzdělání na veřejnou správu.

 

Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

Písemná přihláška musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození, státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • telefonní a e-mailový kontakt,
  • datum a podpis uchazeče.

Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
  • kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonosti
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost,
  • kopie negativního lustračního osvědčení podle zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační osvědčení je možno při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením, že uchazeč o lustrační osvědčení požádal a doloží jej ihned po jeho obdržení) – nevztahuje se na uchazeče narozené po 1.12.1971,
  • čestné prohlášení dle § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů – nevztahuje se na uchazeče narozené po 1.12.1971.

Kam pak s přihláškou?

  • písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Výběrové řízení – ODaSČ vedoucí oddělení správních činností“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 17. ledna 2025 do 12.00 hod. na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
  • přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte „Výběrové řízení – ODaSČ vedoucí oddělení správních činností“ nejpozději do 17.1.2025 do 12:00.

 

Doplňující informace:

  • K pohovoru budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
  • Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů.
  • Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu.

Statutární město Chomutov.

Kontakt na pracovníka pro personální politiku:

Petra Raszyk

tel: 474 637 225

p.raszyk@chomutov.cz