kariéra v Chomutově

Terénní sociální zaměstnanec/zaměstnankyně

tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb.
výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou

„Terénní sociální zaměstnanec/zaměstnankyně“

na odbor sociálních věcí, oddělení sociálně-právní ochrany dětí
s místem výkonu práce statutární město Chomutov.

 

Termín uzavření přihlášek
30. května 2024 do 14:00

Popis pozice.

 Máte rádi výzvy a dynamické pracovní prostředí a nedělá Vám problém řešit nenadálé pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích, tak Vám představíme stručný souhrn činností pracovní pozice „Terénní sociální zaměstnanec/zaměstnankyně.

Sociální pracovník pomocí metod sociální práce pomáhá klientům všech cílových skupin v jejich nepříznivé sociální situaci, provádí depistáž, vykonává sociální šeření v přirozeném prostředí klienta, poskytuje poradenství, asistenci, zprostředkovává klientům další pomoc nebo služby, zajišťuje pomoc v krizových situacích, spolupracuje s ÚP, s OSPOD a s dalšími státními i nestátními organizacemi.

Předpokládaný nástup:

  • dle dohody

Další požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách:

  • vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo, speciální pedagogiku nebo
  • státní závěrečná zkouška z předmětu sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, sociální patologie, právo, speciální pedagogika nebo
  • vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost.

Co od Vás očekáváme

  • dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení,
  • schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost,
  • flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
  • aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet),
  • řidičský průkaz skupiny B.

Na co se můžete těšit

  • na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50 %),
  • máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
  • příspěvek na penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech (v našem kolektivu utíkají velmi rychle),
  • příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
  • možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
  • pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce.

Co nabízíme

  • rozmanitou pracovní pozici,
  • povinnost rozšířit si vzdělání o zvláštní odbornou způsobilost v sociálních službách (dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC je nutnost složit zkoušku do 18 měsíců od nástupu),
  • příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání v oboru,
  • pracovní poměr je na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.

Platové zařazení

  • platové ohodnocení v 11. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 26.600 Kč – 37.170 Kč dle započitatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
  • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.

Další požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách:

  • vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo, speciální pedagogiku nebo
  • státní závěrečná zkouška z předmětu sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, sociální patologie, právo, speciální pedagogika nebo
  • vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost.

Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

Písemná přihláška musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození, státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • telefonní a e-mailový kontakt,
  • datum a podpis uchazeče.

Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a
    dovednostech,
  • ověřená kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • kopie dodatku k diplomu,
  • případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost.

Kam pak s přihláškou?
Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Neotvírat – výběrové řízení – OSV TSP“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 30. května 2024 do 14.00 hod. na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.

Statutární město Chomutov.

Kontakt na pracovníka pro personální politiku:

Ivana Podlahová

tel: 474 637 291

i.podlahova@chomutov.cz