kariéra v Chomutově

Zaměstnanec /zaměstnankyně – referent na odboru živnostenský úřad

tajemník MMCH  vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou

„Zaměstnanec / zaměstnankyně – referent na odboru živnostenský úřad

s místem výkonu práce statutární město Chomutov.

 

Termín uzavření přihlášek
10. července 2025 do 14:00

Popis pozice.

Máte rádi dynamické pracovní prostředí, posouvat věci vpřed a řešení nových nebo nečekaných pracovních situací je pro Vás výzva? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích, tak Vám představíme stručný souhrn činností zaměstnance/zaměstnankyně – referent na odboru živnostenský úřad

Samostatný výkon živnostenské kontroly;

Provádění státního dozoru, inspekce nebo komplexní kontrolní činnosti v celém rozsahu působnosti Odboru živnostenský úřad Magistrátu města Chomutova;

Zajišťování živnostenské agendy, například posuzování plnění zvláštních podmínek provozování živnosti.

 

Předpokládaný nástup:

  • dle dohody

Co od Vás očekáváme:

  • výborný písemný a ústní projev, ochotu učit se novým věcem,
  • dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení,
  • schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost,
  • flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
  • aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet),
  • řidičský průkaz skupiny B.

Výhodou bude:

  • praxe ve veřejné správě, činnosti v týmu (pracovní skupině).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
  • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.

Další požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.

Na co se můžete těšit?

  • na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50%),
  • máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
  • příspěvek na soukromé životní pojištění nebo penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech,
  • příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
  • možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
  • pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce.

Co nabízíme

  • rozmanitou pracovní pozici,
  • povinnost rozšířit si vzdělání o zvláštní odbornou způsobilost při správě živnostenského podnikání (nutno dle zákona složit zkoušku do 18 měsíců od nástupu),
  • průběžné každoroční profesní vzdělávání v oboru,
  • příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání,
  • pracovní poměr je na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.

Platové zařazení

  • platové ohodnocení v 10. platové třídě podle nařízení vlády č. 466/2024 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů, které činí 24.790 Kč – 35.770 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu.

Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

Písemná přihláška musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození, státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • telefonní a e-mailový kontakt,
  • datum a podpis uchazeče.

Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
  • kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost.

    Kam pak s přihláškou?

    • Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Výběrové řízení – OŽÚ-Referent na odboru živnostenský úřad“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 10.7.2025 do 14:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
    • přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte „Výběrové řízení – OŽÚ – Referent na odboru živnostenský úřad“ nejpozději do 10.7.2025 do 14:00.

    Doplňující informace:

    • K pohovoru budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
    • Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů.
    • Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu.

    Statutární město Chomutov.

    Kontakt na pracovníka pro personální politiku:

    Petra Raszyk

    tel: 474 637 225

    p.raszyk@chomutov.cz