kariéra v Chomutově

Zaměstnanec / zaměstnankyně registru řidičů

tajemník MMCH  vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou

„Zaměstnanec / zaměstnankyně registru řidičů“

na odbor dopravních a správních činností, oddělení dopravních a přestupkových agend s místem výkonu práce statutární město Chomutov.

 

Termín uzavření přihlášek
20. června 2025 do 12:00

Popis pozice.

Máte rádi dynamické pracovní prostředí, posouvat věci vpřed a řešení nových nebo nečekaných pracovních situací je pro Vás výzva? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích, tak Vám představíme stručný souhrn činností zaměstnance/zaměstnankyně registru řidičů.

Na oddělení dopravních a přestupkových agend hledáme samostatného zaměstnance/zaměstnankyni k zajištění agendy evidence řidičů v působnosti obce s rozšířenou působností, při výkonu správních činností a úkonů ve věcech posuzování podmínek pro vydávání řidičských průkazů, paměťových karet řidiče vozidel a servisních paměťových karet, průkazů profesní způsobilosti řidiče. Posuzuje podmínky pro udělování řidičských oprávnění, odnímání, omezování, podmiňování, vrácení a rušení podmínění nebo omezení řidičských oprávnění ve správním řízení včetně pravosti řidičských průkazů Evropských společenství za účelem jejich výměny. Zadává evidenční záznamy, změny a vede evidenci v informačním systému registru řidičů.

Předpokládaný nástup:

  • dle dohody

Další požadavky:

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou

Co od Vás očekáváme:

  • výborný písemný a ústní projev, ochotu učit se novým věcem,
  • dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení,
  • schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost,
  • flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
  • aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet),
  • řidičský průkaz skupiny B.

    Na co se můžete těšit?

    • na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50%),
    • máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
    • příspěvek na soukromé životní pojištění nebo penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech,
    • příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
    • možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
    • pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce.

    Co nabízíme

    • rozmanitou pracovní pozici,
    • povinnost rozšířit si vzdělání o zvláštní odbornou způsobilost při správním rozhodování o řidičských oprávněních a řidičských průkazech (nutno dle zákona složit zkoušku do 18 měsíců od nástupu),
    • průběžné každoroční profesní vzdělávání v oboru,
    • příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání,
    • pracovní poměr je na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.

    Platové zařazení

    • platové ohodnocení v 9. platové třídě podle nařízení vlády č. 466/2024 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 23.110 Kč – 33.220 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu.

    Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

    • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
    • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
    • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpis.

      Výhodou bude:

      • praxe ve veřejné správě, činnosti v týmu (pracovní skupině).

      Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

      Písemná přihláška musí obsahovat:

      • jméno, příjmení a titul uchazeče,
      • datum a místo narození, státní příslušnost,
      • místo trvalého pobytu,
      • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
      • telefonní a e-mailový kontakt,
      • datum a podpis uchazeče.

      Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:

      • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
      • kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti
      • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
      • kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost.

      Kam pak s přihláškou?

      • Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Výběrové řízení – ODaSČ- registr řidičů“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 20.6.2025 do 12:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
      • přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte „Výběrové řízení – ODaSČ – registr řidičů“ nejpozději do 20.6.2025 do 12:00.

      Doplňující informace:

      • K pohovoru budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
      • Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů.
      • Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu.

      Statutární město Chomutov.

      Kontakt na pracovníka pro personální politiku:

      Petra Raszyk

      tel: 474 637 225

      p.raszyk@chomutov.cz