kariéra v Chomutově
tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou
„Zaměstnanec / zaměstnankyně registru řidičů“
na odbor dopravních a správních činností, oddělení dopravních a přestupkových agend s místem výkonu práce statutární město Chomutov.

Termín uzavření přihlášek
20. června 2025 do 12:00
Popis pozice.
Máte rádi dynamické pracovní prostředí, posouvat věci vpřed a řešení nových nebo nečekaných pracovních situací je pro Vás výzva? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích, tak Vám představíme stručný souhrn činností zaměstnance/zaměstnankyně registru řidičů.
Na oddělení dopravních a přestupkových agend hledáme samostatného zaměstnance/zaměstnankyni k zajištění agendy evidence řidičů v působnosti obce s rozšířenou působností, při výkonu správních činností a úkonů ve věcech posuzování podmínek pro vydávání řidičských průkazů, paměťových karet řidiče vozidel a servisních paměťových karet, průkazů profesní způsobilosti řidiče. Posuzuje podmínky pro udělování řidičských oprávnění, odnímání, omezování, podmiňování, vrácení a rušení podmínění nebo omezení řidičských oprávnění ve správním řízení včetně pravosti řidičských průkazů Evropských společenství za účelem jejich výměny. Zadává evidenční záznamy, změny a vede evidenci v informačním systému registru řidičů.
Předpokládaný nástup:
- dle dohody
Další požadavky:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
Co od Vás očekáváme:
- výborný písemný a ústní projev, ochotu učit se novým věcem,
- dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení,
- schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost,
- flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
- aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet),
- řidičský průkaz skupiny B.
Na co se můžete těšit?
- na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50%),
- máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
- příspěvek na soukromé životní pojištění nebo penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech,
- příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
- možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
- pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce.
Co nabízíme
- rozmanitou pracovní pozici,
- povinnost rozšířit si vzdělání o zvláštní odbornou způsobilost při správním rozhodování o řidičských oprávněních a řidičských průkazech (nutno dle zákona složit zkoušku do 18 měsíců od nástupu),
- průběžné každoroční profesní vzdělávání v oboru,
- příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání,
- pracovní poměr je na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.
Platové zařazení
- platové ohodnocení v 9. platové třídě podle nařízení vlády č. 466/2024 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 23.110 Kč – 33.220 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
- ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpis.
Výhodou bude:
- praxe ve veřejné správě, činnosti v týmu (pracovní skupině).
Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození, státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- telefonní a e-mailový kontakt,
- datum a podpis uchazeče.
Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
- kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost.
Kam pak s přihláškou?
- Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Výběrové řízení – ODaSČ- registr řidičů“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 20.6.2025 do 12:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
- přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte „Výběrové řízení – ODaSČ – registr řidičů“ nejpozději do 20.6.2025 do 12:00.
Doplňující informace:
- K pohovoru budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
- Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů.
- Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu.