kariéra v Chomutově
tajemník MMCH vyhlašuje výběrové řízení na obsazení
pracovního místa na dobu neurčitou
„Úředník státní správy a samosprávy“
na odbor školství s místem výkonu práce statutární město
Chomutov.
Termín uzavření přihlášek
26. listopadu 2024 do 14:00
Popis pozice.
Máte rádi výzvy a dynamické pracovní prostředí a nedělá Vám problém řešit nenadále pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích, tak Vám představíme stručný souhrn činností úředníka státní správy a samosprávy:
Zpracování statistických výkazů (podle zákona o statistickém zjišťování) škol a ŠZ v působnosti ORP Chomutov –data slouží jako podklad pro sestavení rozpočtu pro následující rok. Zápis změn ve školském rejstříku (v rámci zřizovatelské pravomoci obce Chomutov). Spolupráce s právním a majetkovým odborem při aktualizaci zřizovacích listin škol a ŠZ. Příprava podkladů k povolování výjimek z počtu žáků podle školského zákona pro chomutovské školy a ŠZ. Zpracování požadavků na zřízení přípravných tříd a tříd přípravného stupně základní školy speciální. Spolupráce s registry (obchodní rejstřík, registr ekonomických subjektů, Ústřední věstník)
OSTATNÍ VYKONÁVANÉ ČINNOSTI. Aktualizace dat v rámci sledování naplněnosti škol, včetně sledování speciálních a přípravných tříd; aktualizace adresáře škol. Dále pak v rámci odboru školství zastupitelnost v běžné korespondenci. Účast na vzdělávacích akcích pořádaných MMCH a dalšími vzdělávacími institucemi dle vzdělávacího plánu. Prohloubení odbornosti a rozšíření znalostí samostudiem právních předpisů a odborné literatury. Zajištění spisové služby na svém pracovišti. Spolupráce s ostatními pracovníky odboru i s pracovníky ostatních odborů. V rámci výkonu povolání vedení komunikace s etikou zaměstnance veřejné správy
Plnění dalších úkolů uložených nadřízenými pracovníky.
Předpokládaný nástup:
- 1. 3. 2025
Co od Vás očekáváme
- organizační a komunikační schopnosti,
- znalost práce na PC, MS Office, Word, Excel, Internet + práce s ostatní kancelářskou technikou,
- zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení, pečlivost,
- schopnost týmové i samostatné práce, spolehlivost, psychická odolnost,
- flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
- řidičský průkaz skupiny B.
Na co se můžete těšit
- na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50 %),
- máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
- příspěvek na penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech,
- příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
- možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
- pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce.
Co nabízíme
- rozmanitou pracovní pozici,
- příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání v oboru,
- pracovní poměr je na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.
Platové zařazení
- platové ohodnocení v 9. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 21 710 Kč – 31 820 Kč dle započitatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu.
Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození, státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- telefonní a e-mailový kontakt,
- datum a podpis uchazeče.
Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
- ověřená kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost.
Kam pak s přihláškou?
Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Neotvírat – výběrové řízení – OŠ Úředník státní správy/samosprávy“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 26. listopadu 2024 do 14,00 hod. na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.