kariéra v Chomutově

Úředník státní správy a samosprávy

tajemník MMCH vyhlašuje výběrové řízení na obsazení
pracovního místa na dobu neurčitou

„Úředník státní správy a samosprávy“

na odbor školství s místem výkonu práce statutární město
Chomutov.

 

Termín uzavření přihlášek
26. listopadu 2024 do 14:00

Popis pozice.

Máte rádi výzvy a dynamické pracovní prostředí a nedělá Vám problém řešit nenadále pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích, tak Vám představíme stručný souhrn činností úředníka státní správy a samosprávy:

Zpracování statistických výkazů (podle zákona o statistickém zjišťování) škol a ŠZ v působnosti ORP Chomutov –data slouží jako podklad pro sestavení rozpočtu pro následující rok. Zápis změn ve školském rejstříku (v rámci zřizovatelské pravomoci obce Chomutov). Spolupráce s právním a majetkovým odborem při aktualizaci zřizovacích listin škol a ŠZ. Příprava podkladů k povolování výjimek z počtu žáků podle školského zákona pro chomutovské školy a ŠZ. Zpracování požadavků na zřízení přípravných tříd a tříd přípravného stupně základní školy speciální. Spolupráce s registry (obchodní rejstřík, registr ekonomických subjektů, Ústřední věstník)
OSTATNÍ VYKONÁVANÉ ČINNOSTI. Aktualizace dat v rámci sledování naplněnosti škol, včetně sledování speciálních a přípravných tříd; aktualizace adresáře škol. Dále pak v rámci odboru školství zastupitelnost v běžné korespondenci. Účast na vzdělávacích akcích pořádaných MMCH a dalšími vzdělávacími institucemi dle vzdělávacího plánu. Prohloubení odbornosti a rozšíření znalostí samostudiem právních předpisů a odborné literatury. Zajištění spisové služby na svém pracovišti. Spolupráce s ostatními pracovníky odboru i s pracovníky ostatních odborů. V rámci výkonu povolání vedení komunikace s etikou zaměstnance veřejné správy
Plnění dalších úkolů uložených nadřízenými pracovníky.

Předpokládaný nástup:

  • 1. 3. 2025

Co od Vás očekáváme

  • organizační a komunikační schopnosti,
  • znalost práce na PC, MS Office, Word, Excel, Internet + práce s ostatní kancelářskou technikou,
  • zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení, pečlivost,
  • schopnost týmové i samostatné práce, spolehlivost, psychická odolnost,
  • flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
  • řidičský průkaz skupiny B.

      Na co se můžete těšit

      • na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50 %),
      • máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
      • příspěvek na penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech,
      • příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
      • možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
      • pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce.

      Co nabízíme

      • rozmanitou pracovní pozici,
      • příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání v oboru,
      • pracovní poměr je na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.

      Platové zařazení

      • platové ohodnocení v 9. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 21 710 Kč – 31 820 Kč dle započitatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu.

      Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

      Písemná přihláška musí obsahovat:

      • jméno, příjmení a titul uchazeče,
      • datum a místo narození, státní příslušnost,
      • místo trvalého pobytu,
      • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
      • telefonní a e-mailový kontakt,
      • datum a podpis uchazeče.

      Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:

      • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
      • ověřená kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
      • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
      • případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost.

      Kam pak s přihláškou?
      Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Neotvírat – výběrové řízení – OŠ Úředník státní správy/samosprávy“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 26. listopadu 2024 do 14,00 hod. na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.

      Statutární město Chomutov.

      Kontakt na pracovníka pro personální politiku:

      Petra Raszyk

      tel: 474 637 225

      p.raszyk@chomutov.cz