kariéra v Chomutově

Referent odboru školství

tajemník MMCH  vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou

„Referent odboru školství“

 místem výkonu práce statutární město Chomutov.

 

Termín uzavření přihlášek
21. října 2025 do 14:00

Popis pozice.

Máte rádi výzvy a dynamické pracovní prostředí a nedělá Vám problém řešit nenadále pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích, tak Vám představíme stručný souhrn činností:

  • Správa státních prostředků za školy a školská zařízení v působnosti ORP Chomutov x rozpočty škol a školských zařízení z kapitoly 333 MŠMT
  • Zpracování návrhů rozpočtů škol a školských zařízení dle normativů MŠMT
  • Sledování průběžného čerpání státních prostředků (vybraných ukazatelů)
  • Kontrola podpůrných opatření
  • Finanční vypořádání se státním rozpočtem
  • Kontrola výkazů o zaměstnancích a mzdových prostředcích
  • Výpočty k návrhům na úpravy rozpočtů
  • Metodická činnost pro školy v rámci státních financí  

Předpokládaný nástup:

  • 1. 1. 2026

Co od Vás očekáváme

  • výborný písemný a ústní projev, ochotu učit se novým věcem,
  • dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení,
  • schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost,
  • flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
  • aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet).

      Na co se můžete těšit

      • na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50%),
      • máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
      • příspěvek na soukromé životní pojištění nebo penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech,
      • příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
      • možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
      • pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce.

      Co nabízíme

      • rozmanitou pracovní pozici,
      • povinnost rozšířit si vzdělání o zkoušku zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost ve školství (dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC je nutnost složit zkoušku do 18 měsíců od nástupu),
      • průběžné každoroční profesní vzdělávání v oboru,
      • příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání,
      • pracovní poměr je na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.

      Platové zařazení

      • platové ohodnocení v 10. platové třídě podle nařízení vlády č. 466/2024 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů, které činí 24.790 Kč – 35.770 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu.

      Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

      • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
      • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
      • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy,

      Další požadavky:

      • střední vzdělání s maturitní zkouškou.

      Výhodou bude:

      • znalosti zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení) a zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění,
      • praxe ve veřejné správě
      • znalost účetnictví
      • řidičský průkaz skupiny B.

      Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

      Písemná přihláška musí obsahovat:

      • jméno, příjmení a titul uchazeče,
      • datum a místo narození, státní příslušnost,
      • místo trvalého pobytu,
      • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
      • telefonní a e-mailový kontakt,
      • datum a podpis uchazeče.

      Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:

      • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
      • kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti
      • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
      • kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost.

      Kam pak s přihláškou?

      • Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Výběrové řízení – OŠ-Referent školství“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 21.10.2025 do 14:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
      • přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte „Výběrové řízení – OŠ – referent školství“ nejpozději do 21.10.2025 do 14:00.

      Statutární město Chomutov.

      Kontakt na pracovníka pro personální politiku:

      Petra Raszyk

      tel: 474 637 225

      p.raszyk@chomutov.cz