kariéra v Chomutově

Zaměstnanec/zaměstnankyně – životního prostředí

tajemník MMCH  vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou

„Zaměstnanec /zaměstnankyně – životního prostředí“

na odbor životního prostředí s místem výkonu práce statutární město Chomutov.

Termín uzavření přihlášek
18. listopadu 2025 do 14:00

Popis pozice.

Máte rádi dynamické pracovní prostředí, posouvat věci vpřed a řešení nových nebo nečekaných pracovních situací je pro Vás výzva? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích, tak Vám představíme stručný souhrn činností zaměstnance/zaměstnankyně odboru životního prostředí

  • provádí výkon státní správy v rozsahu ustanovení § 15 a § 18 zákona číslo 334/1992 Sb., o ochraně zemědělského půdního fondu (v platném znění) a to především:
  • uděluje souhlas s odnětím půdy ze zemědělského půdního fondu do 1 ha, a u dočasného odnětí nebo trvalého odnětí s dočasným odvodem vydává potvrzení o ukončení rekultivace
  • vydává rozhodnutí o odvodech za odnětí půdy ze zemědělského půdního fondu
  • vydává souhlas s odnětím půdy ze zemědělského půdního fondu do 1 ha pro stavební záměr, který je součástí jednotného environmentálního stanoviska
  • vyřizuje dotazy občanů, investorů, projektantů v souvislosti s problematikou ochrany zemědělského půdního fondu
  • projednává přestupky dle zvláštních předpisů a zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich

Na co se můžete těšit:

  • na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50%),
  • máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
  • příspěvek na soukromé životní pojištění nebo penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech,
  • příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
  • možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
  • pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce.

Předpokládaný nástup:

  • dle dohody

Co od vás očekáváme:

  • výborný písemný a ústní projev, ochotu učit se novým věcem,
  • dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení,
  • schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost,
  • flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
  • velmi dobrou znalost a aktivní práci na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet).

Výhodou bude:

  • praxe ve veřejné správě, činnosti v týmu (pracovní skupině)
  • řidičský průkaz skupiny B.

Co nabízíme:

  • rozmanitou pracovní pozici,
  • povinnost rozšířit si vzdělání o zvláštní odbornou způsobilost pro výkon správních činností v při ochraně zemědělského půdního fondu a dále (nutno dle zákona složit zkoušku do 18 měsíců od nástupu),
  • průběžné každoroční profesní vzdělávání v oboru,
  • příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání,
  • pracovní poměr je na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.

Platové zařazení

  • platové ohodnocení v 10. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, které činí 24.790 Kč – 35.770 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu

Lhůta pro podání písemné přihlášky:

  • 18.11.2025

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
  • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.

Další požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání

    Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

    Písemná přihláška musí obsahovat:

    • jméno, příjmení a titul uchazeče,
    • datum a místo narození, státní příslušnost,
    • místo trvalého pobytu,
    • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
    • telefonní a e-mailový kontakt,
    • datum a podpis uchazeče.

    Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:

    • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
    • kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti
    • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
    • kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost.

    Kam pak s přihláškou?

    • Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Výběrové řízení – OŽP-ZPF zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 18.11.2025 do 14:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
    • přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte „Výběrové řízení -OŽP-ZPF nejpozději do 18.11.2025.

    Doplňující informace:

    K pohovoru budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
    Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů.
    Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu.

    Statutární město Chomutov.

    Kontakt na pracovníka pro personální politiku:

    Petra Raszyk

    tel: 474 637 225

    p.raszyk@chomutov.cz