kariéra v Chomutově
tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou
„Zaměstnanec /zaměstnankyně – životního prostředí“
na odbor životního prostředí s místem výkonu práce statutární město Chomutov.
			Termín uzavření přihlášek
18. listopadu 2025 do 14:00
Popis pozice.
Máte rádi dynamické pracovní prostředí, posouvat věci vpřed a řešení nových nebo nečekaných pracovních situací je pro Vás výzva? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém pracovat v zátěžových situacích, tak Vám představíme stručný souhrn činností zaměstnance/zaměstnankyně odboru životního prostředí
- provádí výkon státní správy v rozsahu ustanovení § 15 a § 18 zákona číslo 334/1992 Sb., o ochraně zemědělského půdního fondu (v platném znění) a to především:
 - uděluje souhlas s odnětím půdy ze zemědělského půdního fondu do 1 ha, a u dočasného odnětí nebo trvalého odnětí s dočasným odvodem vydává potvrzení o ukončení rekultivace
 - vydává rozhodnutí o odvodech za odnětí půdy ze zemědělského půdního fondu
 - vydává souhlas s odnětím půdy ze zemědělského půdního fondu do 1 ha pro stavební záměr, který je součástí jednotného environmentálního stanoviska
 - vyřizuje dotazy občanů, investorů, projektantů v souvislosti s problematikou ochrany zemědělského půdního fondu
 - projednává přestupky dle zvláštních předpisů a zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich
 
Na co se můžete těšit:
- na 25 dní dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc (hrazeno 50%),
 - máme pro Vás nachystanou elektronickou kartu Edenred na stravování ve výši 100 Kč za odpracovaný den, můžete s ní platit v široké síti restaurací a obchodů,
 - příspěvek na soukromé životní pojištění nebo penzijní připojištění ve výši 500 Kč nebo 1.000 Kč po 2 odpracovaných letech,
 - příspěvek sociálního fondu na zotavenou ve výši 8.500 Kč ročně po 2 odpracovaných letech,
 - možnost vzdělávat se v kurzech cizích jazyků s příspěvkem 6.000 Kč ročně dle Vašeho výběru,
 - pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu práce.
 
Předpokládaný nástup:
- dle dohody
 
Co od vás očekáváme:
- výborný písemný a ústní projev, ochotu učit se novým věcem,
 - dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení,
 - schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost,
 - flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
 - velmi dobrou znalost a aktivní práci na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet).
 
Výhodou bude:
- praxe ve veřejné správě, činnosti v týmu (pracovní skupině)
 - řidičský průkaz skupiny B.
 
Co nabízíme:
- rozmanitou pracovní pozici,
 - povinnost rozšířit si vzdělání o zvláštní odbornou způsobilost pro výkon správních činností v při ochraně zemědělského půdního fondu a dále (nutno dle zákona složit zkoušku do 18 měsíců od nástupu),
 - průběžné každoroční profesní vzdělávání v oboru,
 - příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání,
 - pracovní poměr je na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.
 
Platové zařazení
- platové ohodnocení v 10. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, které činí 24.790 Kč – 35.770 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu
 
Lhůta pro podání písemné přihlášky:
- 18.11.2025
 
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
 - dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
 - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.
 
Další požadavky:
- vysokoškolské vzdělání
 
Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
 - datum a místo narození, státní příslušnost,
 - místo trvalého pobytu,
 - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
 - telefonní a e-mailový kontakt,
 - datum a podpis uchazeče.
 
Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
 - kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti
 - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
 - kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost.
 
Kam pak s přihláškou?
- Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Výběrové řízení – OŽP-ZPF zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 18.11.2025 do 14:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
 - přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte „Výběrové řízení -OŽP-ZPF nejpozději do 18.11.2025.
 
Doplňující informace:
K pohovoru budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu.